Абяцаны плацёж | ZALA

Абяцаны плацёж

12.04.2016
Printer-friendly version





Апісанне сэрвісу «Абяцаны плацёж» (для абанентаў, якія атрымліваюць паслугі па авансавыя механізме аплаты)

 

Каб папоўніць свой асабісты рахунак з дапамогай сэрвісу «абяцаны плацёж», увайдзіце ў асабісты кабінет карыстальніка. У закладцы «Аперацыі» выберыце ўтыліту «Рэгістрацыя абяцанага плацяжу». Увайшоўшы ва ўтыліту, у полі "Сума» увядзіце пажаданую суму абяцанага плацяжу, якая не перавышае 55 000 тысяч. На працягу трох каляндарных дзён з моманту заказу сэрвісу «абяцаны плацёж» неабходна пацвердзіць яго рэальнай аплатай.

 

Карыстацца сэрвісам «абяцаны плацёж» вы можаце так часта, як пажадаеце, аднак заказаць новы «абяцаны плацёж» можна толькі тады, калі аплочаны папярэдні.

 

Інфармацыя аб заказаных сэрвісах «абяцаны плацёж» адлюстроўваецца ў асабістым кабінеце карыстальніка ў раздзеле «Інфармацыя» ва ўтыліце «залічаныя плацяжы і карэкціроўкі». Калі вы пакрыеце «абяцаны плацёж» сумай, роўнай суме «абяцанага плацяжу», абяцаны плацёж будзе адлюстроўвацца са статусам «пакрыты». Калі да заканчэння трох дзён з моманту заказу сэрвісу «абяцаны плацёж» вы папоўнілі свой рахунак на суму, якая перавышае суму «абяцанага плацяжу», то да заканчэння трох дзён з моманту заказу абяцаны плацёж будзе адлюстроўвацца са статусам «адменены».

 

Важна! Калі на працягу трох дзён з моманту заказу сэрвісу «абяцаны плацёж» вы не пацвердзіце яго рэальнай аплатай, сума «абяцанага плацяжу» будзе спісана з вашага асабістага рахунку.