Пытанні і адказы – Smart ZALA | ZALA

Пытанні і адказы – Smart ZALA

25.03.2019
Printer-friendly version







ЯК ВЫЗНАЧЫЦЬ ТЭХНІЧНЫЯ МАГЧЫМАСЦІ ПРАДАСТАЎЛЕННЯ ПАСЛУГІ І ЎСТАНАВІЦЬ Праграму SMART ZALA?

 
1. Як самастойна вызначыць тэхнічную магчымасць прадастаўлення паслугі?
Тэхнічная магчымасць вызначаецца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Аператара па дзвюх складальных:
- па тыпах абаненцкіх устройстваў (пункт 4.6. Парадку аказання паслуг тэлебачання ZALA);
- па характарыстыках доступу ў сетку інтэрнэт (пункт 5.5.8 Парадку аказання паслуг тэлебачання ZALA).
 
2. Як падключыць паслугу, якое абсталяванне неабходна?
Для карыстання паслугай абаненту неабходна мець любое абаненцкае абсталяванне (тэлефон (смартфон), планшэт, камп'ютар, тэлевізар) і доступ у сетку Інтэрнэт. Паслуга падключаецца самастойна па інструкцыях, размешчаных на сайце Аператара zala.by па спасылках:
Кіраўніцтва карыстальніка SMART ZALA на камп'ютарах з Windows і MacOS
Кіраўніцтва карыстальніка SMART ZALA на ўстройствах Android
Кіраўніцтва карыстальніка SMART ZALA на ўстройствах iOS
Кіраўніцтва карыстальніка SMART ZALA на тэлевізарах LG і Samsung
 
Падрабязна патрабаванні да мадэляў тэлевізараў пазначаны ў пп. 4.6.4. і 4.6.5. Парадку аказання паслуг ZALA.
У тым выпадку, калі ў вас узніклі складанасці з падключэннем паслугі самастойна, трэба звярнуцца ў кругласутачную службу тэхнічнай падтрымкі па нумары 123.
 
3. Дзе можна паглядзець інтэрфейс Праграмы SMART ZALA?
Пазнаёміцца з інтэрфейсам Праграмы SMART ZALA можна, паглядзеўшы інструкцыі, размешчаныя на сайце Аператара zala.by або на дэманстрацыйных стэндах у сэрвісных цэнтрах Аператара.

 
4. Ці трэба набываць дадатковае абсталяванне для падключэння паслугі SMART ZALA?
Дадатковае абсталяванне (тэлевізійныя прыстаўкі, цюнары) для карыстання паслугай набываць не трэба.
 
5. Чаму для SMART ZALA не падыходзяць рэквізіты ад IPTV ZALA?
Пры заключэнні абаненцкіх дагавораў кожнай паслузе прысвойваюцца свае ўнікальныя рэквізіты (лагін і пароль).
 
6. Як падключыць паслугу SMART ZALA на планшэце?
На планшэт неабходна ўстанавіць Праграму SMART ZALA з праграмы «PlayМаркет» (гандлёвая пляцоўка GooglePlay) і аўтарызавацца ў ім, г.зн. увесці лагін і пароль. Лагін і пароль можна атрымаць наступнымі спосабамі: у Кабінеце карыстальніка або Праграмы «Мой Белтэлекам» (вэб-версія) пры запаўненні рэгістрацыйнай формы на сайце або пры візіце ў сэрвісны цэнтр і па нумары Дадатка аб аказанні паслугі пасля атрымання рэквізітаў правесці аплату.
 
7. Чаму не прадугледжаны выезд інжынера на настройку паслугі пры ўзнікненні праблем або на першапачатковую ўстаноўку?
Паслуга лічыцца дастаткова простай для ўстаноўкі на абаненцкія ўстройствы, за атрыманнем аддаленай дапамогі трэба звярнуцца ў службу тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне 123.
 
АСАБЛІВАСЦІ падКлЮчэння ПАСЛУГІ і КАРЫСТАННЯ ёй
 
8. Хто і як можа падключыць паслугу SMART ZALA?
Паслугу можа падключыць фізічная асоба, якая дасягнула 18-гадовага ўзросту, юрыдычная асоба або індывідуальны прадпрымальнік, якія заключылі з Аператарам:
- Дадатак аб аказанні Паслуг ZALA да Дагавора аб аказанні паслуг электрасувязі пры візіце ў сэрвісны цэнтр Аператара (для фізічных і юрыдычных асоб);
або без наведвання сэрвіснага цэнтра Аператара:
- Публiчны дагавор на аказанне паслуг інтэрнэт-тэлебачання ZALA праз Кабінет карыстальніка або праз Праграму «Мой Белтэлекам» (вэб-версія), а таксама праз форму падачы заяўкі на сайце (толькі для фізічных асоб).
 
Пры падключэнні да паслугі праз Кабінет карыстальніка або праз Праграму «Мой Белтэлекам» (вэб-версія), а таксама ў сэрвісным цэнтры да тарыфу прымяняецца паніжальны каэфіцыент 0,8 на працягу ўсяго перыяду карыстання паслугай.
 
9. Чым паслуга SMART ZALA адрозніваецца ад IPTV ZALA?
Перш за ўсё паслугі адрозніваюцца тэхналогіямі прадастаўлення: для SMART ZALA абавязкова патрэбны доступ у сетку Інтэрнэт любога правайдара, для IPTV ZALA - не. Для SMART ZALA дадатковае абсталяванне не патрабуецца, для IPTV ZALA - абавязкова патрэбна абаненцкая прыстаўка, якая прадастаўляецца Аператарам бясплатна. Абаненты – фізічныя асобы могуць самастойна падключыцца да паслугі SMART ZALA без візіту ў сэрвісны цэнтр праз Кабінет карыстальніка або праз Праграму «Мой Белтэлекам»(вэб-версія), а таксама праз форму падачы заяўкі на сайце. Маюцца адрозненні па структуры і вартасці паслуг. Пра гэта найбольш падрабязна можна даведацца на сайце Аператара zala.by, а таксама з Парадку аказання паслуг тэлебачання ZALA.
 
10. Як можна аформіць падключэнне дзвюх і больш паслуг аднаму абаненту (атрымаць яшчэ адны рэквізіты дзеючаму абаненту SMART ZALA)?
Калі абанент рэгіструецца праз форму падачы заяўкі на сайце, то ён лічыцца ананімным абанентам і атрымлівае адны карыстальніцкія рэквізіты на адзін адрас электроннай пошты адзін раз у дзень.
Калі абанент рэгіструецца праз Кабінет карыстальніка або Праграму «Мой Белтэлекам» (вэб-версія), ён таксама атрымлівае толькі адны карыстальніцкія рэквізіты.
Калі Дадатак аб аказанні паслугі (дагавор) заключаецца ў службе продажаў Аператара, то на адзін Дадатак можна завесці любую колькасць карыстальніцкіх рэквізітаў.
Аплата па ўсіх варыянтах праводзіцца па нумары Дадатку аб аказанні паслугі.
 
11. Як выйсці з Праграмы SMART ZALA, каб зайсці з новымі рэквізітамі (нават выдаленне Праграмы і паўторная інсталяцыя не дапамагае)?
Неабходна ў Праграме SMART ZALA на экране абаненцкага ўстройства націснуць на кнопку «выхад», або ў настройках Праграмы SMART ZALA выйсці з групы (Настройкі / Устройствы / Выдаліць).
 
12. Як ствараюцца тэматычныя папкі ў меню SMART ZALA?
Тэматычныя папкі настройваюцца Аператарам на платформе. На цяперашні момант заведзены раздзелы: Усе, Агульнадаступны пакет, Навіны, Спорт, Дзіцячыя, HD, Для дарослых, Кіно, Пазнавальныя, Забаўляльныя, Музычныя.
 
13. Якія інтэрактыўныя функцыі работаюць у SMART ZALA?
Адкладзены прагляд – гэта сэрвіс, які дазваляе тэлеперадачу, якая праглядаецца, ставіць у паўзу, праглядаць тэлеперадачы, якія трансліраваліся раней, запісваць тэлеперадачы (персанальны відэамагнітафон (PVR)), якія будуць паказаны ў будучыні, на абсталяванні Аператара. Для запісу і перамоткі даступныя тэлеканалы / праграмы, дазволеныя праваўладальнікам. Перамотка назад магчымая па часе да 48 гадзін.
 
14. Ці ёсць магчымасць запісваць праграмы і ў якім аб'ёме?
Аб'ём запісанай інфармацыі, які прадастаўляецца ў рамках PVR без дадатковай аплаты, складае 5 (пяць) гадзін (без залежнасці ад набору падключаных пакетаў).
 
15. За які час павінны прыйсці рэквізіты (лагін і пароль) на электронную пошту? Што рабіць, калі рэквізіты не прыходзяць суткі і больш і ў Кабінеце карыстальніка іх няма, пры гэтым абаненцкая плата спісваецца?
Калі карыстальніцкія рэквізіты не прыйшлі на пошту звычайнаму абаненту, то можна іх паглядзець у Кабінеце карыстальніка (даступныя на працягу 72 гадзін з моманту рэгістрацыі абанента ў «Кабінеце карыстальніка»). Аплату можна правесці, не чакаючы ліста-пацверджання. Рэквізіты павінны прыйсці адразу пасля адпраўкі заяўкі. Калі не прыйшлі рэквізіты, то трэба паглядзець папку «Спам» або «Непажаданая пошта» ў электроннай паштовай скрыні.
Калі рэквізіты не прыйшлі ананімнаму абаненту, то можна зарэгістравацца паўторна або звярнуцца ў сэрвісны цэнтр з пашпартам.
 
16. Як аднавіць карыстальніцкія рэквізіты (лагін, пароль) у выпадку іх страты, не звяртаючыся ў сэрвісны цэнтр?
Рэквізіты можна аднавіць толькі пры звароце ў сэрвісны цэнтр і пры прад'яўленні пашпарта.
 
17. Якое раздзяленне карцінкі дае SMART ZALA і якая хуткасць сеткі Інтэрнэт павінна быць, каб паслуга работала якасна (без завісанняў)?
Для прагляду відэакантэнту ў фармаце SD з прымяненнем адной Праграмы хуткасць загрузкі даных з сеткі Інтэрнэт павінна быць не менш за 800 Кбіт / с. Пры гэтым для якаснага прагляду відэа-кантэнту ў фармаце SD з ужываннем адной Праграмы хуткасць загрузкі даных з сеткі Інтэрнэт павінна быць:
- не менш за 800 кбіт / с для відэа-кантэнту H.264, 640x360p25;
- не менш за 2200 кбіт / с для відэа-кантэнту H.264, 720x576p25.
Для прагляду відэакантэнту ў фармаце HD (праслухоўвання аўдыёкантэнту) з прымяненнем адной Праграмы хуткасць загрузкі даных з сеткі Інтэрнэт павінна быць не менш як 1300 Кбіт / с. Пры гэтым для якаснага прагляду відэакантэнту ў фармаце HD з прымяненнем адной Праграмы хуткасць загрузкі даных з сеткі Інтэрнэт павінна быць:
- не менш за 3900 кбіт / с для відэа-кантэнту H.264, 1280x720p25;
- не менш за 5200 кбіт / с для відэа-кантэнту H.264, 1920x1080p25.
 
18. Як залежыць якасць малюнка ад дыяганалі тэлевізараў (ад 40 і вышэй цаляў)?
Якасць малюнка, гуку і паслугі ў цэлым не залежыць ад дыяганалі тэлевізара. У паслугу закладзена 3 ўзроўні якасці: добрая, сярэдняя, дрэнная. У залежнасці ад хуткасці сеткі Інтэрнэт малюнак выводзіцца адпаведнай якасці. Пры наяўнасці тэхнічных праблем з паслугай неабходна звяртацца ў службу 123.
 
19. Праграма SMART ZALA была ўключана на тэлевізары і планшэце. Затым адключана на планшэце і ўключана на тэлефоне. Чаму падключэнне на тэлефоне праводзіцца каля 10 хвілін?
Перападключэнне ўстройстваў займае каля 10 хвілін, гэта звязана з тэхнічнай схемай прадастаўлення паслугі.
 
КАНТЭНТ (ПЕРАЛІК ТЭЛЕКАНАЛАЎ)
 
20. Якія трансліруюцца тэлеканалы?
Пералік тэлеканалаў перыядычна мяняецца Аператарам, таму актуальную інфармацыю можна паглядзець або на экране абаненцкага ўстройства, або на сайце zala.by.
Частата змены пераліку тэлеканалаў залежыць ад дагаворных адносін з кантэнттрымальнікамі і сітуацыі на рынку кантэнту.
 
21. Як адрозніць у меню тэлеканалы, на якіх ёсць магчымасць праглядаць перадачы, якія трансліраваліся раней, ад тых тэлеканалаў, дзе праваўладальнікамі такая магчымасць не прадастаўлена (па аналогіі з IPTV ZALA, дзе такія перадачы ў праграме перадач адлюстроўваюцца бірузовым колерам, а самі тэлеканалы з функцыяй «тэлебачанне па запыце» ў меню адзначаны знакам «*»)?
Пры кліку на канкрэтную тэлеперадачу, калі ёсць магчымасць праглядзець старую трансляцыю, то ў акне перадпрагляду праграмы будзе іконка «» і можна яе выбраць і паглядзець, у іншым выпадку прагляд старой трансляцыі недаступны.
 
22. Як даведацца, на якіх тэлеканалах даступныя для прагляду праграмы ўчарашняга і пазаўчарашняга дня?
Гэта можна паглядзець на экране ўстройства ў Праграме SMART ZALA.
 
23. Ці ёсць сумесны пакет паслуг SMART ZALA і Інтэрнэт?
Паслуга SMART ZALA ў спалучэнні з паслугамі інтэрнэт і паслугамі тэлефоннай сувязі прадастаўляецца ў пакеце ЯСНА 50 SMART.
 
24. Чаму завісае і прытармажвае малюнак пры праглядзе SMART ZALA, калі хуткасць сеткі Інтэрнэт намнога вышэй, чым рэкамендаваная на сайце?
Гэта можа залежаць ад тэхнічных параметраў абаненцкага абсталявання (тэлевізар, планшэт і г.д.), а таксама ад выкарыстання канала доступу ў сетку Інтэрнэт іншымі ўстройствамі карыстальніка (камп'ютар, смартфон і г.д.) Пры наяўнасці тэхнічных праблем з паслугай неабходна звяртацца ў службу 123.
 
25. Ці ўплывае падключэнне SMART ZALA на хуткасць Інтэрнэт?
Так, трафік дзеліцца паміж паслугай доступу ў сетку Інтэрнэт і паслугай тэлебачання.
 
26. Чаму на шырокафарматных тэлевізарах Праграма SMART ZALA не адкрываецца на поўны фармат экрана тэлевізара?
Памер малюнка, які перадаецца карыстальніку, залежыць ад крыніцы, што трансліруецца, і ніякія змены з боку Аператара не праводзяцца. Частка тэлеканалаў трансліруецца з суадносінамі бакоў 4: 3, а суадносіны бакоў шырокафарматнага тэлебачання складюць 16: 9, што абумоўлівае наяўнасць чорных палос на экране тэлевізара.
 
27. Чаму эфір тэлепраграмы, якая ідзе па SMART ZALA, з затрымкай у некалькі секунд у параўнанні з інтэрактыўнай ZALA?
Так, такая затрымка можа быць, гэта тлумачыцца рознымі тэхналогіямі прадастаўлення паслуг.
 
28. Якія тэлеканалы даступныя для запісу?
Ці даступны тэлеканал для запісу, можна прагледзець у Праграме SMART ZALA на экране ўстройства. Для гэтага неабходна выбраць патрэбную тэлеперадачу і калі будзе даступная кнопка запісу, то запісаць тэлеперадачу можна.
 
29. Ці можна сартаваць тэлеканалы, фарміраваць спіс выбраных або выдаляць з меню непатрэбныя?
Пры праглядзе тэлеканала, націснуўшы зверху на іконку , вы дабавіце тэлепраграму ў пачку «Выбранае». Выдаліць тэлеканалы з «Выбранага» можна, націснуўшы іконку .
Сартаванне тэлеканалаў па парадку адлюстравання доступу ў меню «Настройка» па тэматыках праводзіцца на платформе Аператара. Аператарам могуць быць створаны тэматычныя папкі і напоўнены адпаведнымі тэлеканаламі.
 
30. У настройках можна праверыць спіс устройстваў, якія падключаны па лагіну, аднак выдаліць можна толькі тое ўстройства, з якога ў дадзены момант ўвайшлі ў сістэму. Чаму так?
Гэта зроблена з мэтай бяспекі карыстальніка. Да прыкладу, карыстальнік падключыў яшчэ адно ўстройства, якое належыць дзіцяці. У дадзеным выпадку дзіця зможа выдаліць уліковы запіс толькі са свайго ўстройства.
 
31. Чаму сартаванне каналаў дзейнічае толькі на тым устройстве, на якім яно выконвалася?
Таму што настройкі захоўваюцца для канкрэтнага абаненцкага ўстройства.
 
ЯК ДАВЕДАЦЦА ПРА БАЛАНС І АПЛАЦІЦЬ ПАСЛУГУ? АСАБЛІВАСЦІ ТАРЫФІКАЦЫІ
 
32. Ці можна скасаваць дагавор, не звяртаючыся ў сэрвісны цэнтр? Якім чынам будзе спаганяцца запазычанасць (няхай і мінімальная), калі дагавор закрыты пасля заканчэння 45-дзённага тэрміну знаходжання ў прымусовай блакіроўцы?
Пасля дасягнення нулявога балансу паслуга заблакіруецца. Пры гэтым з'явіцца мінімальная запазычанасць, якую абавязкова трэба будзе пагасіць. Пра памер запазычанасці можна даведацца ў сэрвісным цэнтры, па нумарах тэлефонаў 123 або 164, у Кабінеце карыстальніка або ў Праграме «Мой Белтэлекам».
 
33. Як праверыць баланс рахунку паслугі?
Пра баланс рахунку можна даведацца праз Кабінет карыстальніка або ў Праграме «Мой Белтэлекам», патэлефанаваць па нумары тэлефона 164, а таксама на экране абаненцкага ўстройства ў раздзеле меню «Настройкі / Асабісты кабінет».
 
34. Як даведацца пра нумар дагавора на паслугу для аплаты, калі рэгістраваліся на сайце?
Пры рэгістрацыі праз сайт рэквізіты прыходзяць на адрас электроннай пошты, пазначанай пры запаўненні рэгістрацыйнай формы.
 
35. Чаму не атрымліваецца зарэгістраваць абяцаны плацёж?
Хутчэй за ўсё вы падключылі паслугу праз форму падачы на сайце (без візіту ў сэрвісны цэнтр), таму вы з'яўляецеся ананімным абанентам і для вас паслуга «Абяцаны плацёж» не даступная. Калі вы звычайны абанент, то, магчыма, вы не пагасілі папярэдні «Абяцаны плацёж».
 
36. Ці павялічваецца запазычанасць, калі грошы на рахунку скончыліся (устаноўлена прымусовая блакіроўка)?
Пры ўстаноўленай прымусовай блакіроўцы налічэнні спыняюцца.
 
37. Як разлічыцца з запазычанасцю, калі паслугай даўно не карысталіся і акаўнт выдалены?
У гэтым выпадку неабходна звярнуцца ў сэрвісны цэнтр, дзе вам паведамяць памер запазычанасці і вы павінны будзеце яе пагасіць.
 
38. Дзе можна даведацца пра змену тарыфаў і пра тое, што на рахунку засталося мала грошай?
Папярэджанне аб змене тарыфаў вы можаце ўбачыць у стужцы навін на сайце zala.by або ў Праграме «Мой Белтэлекам».
Інфармаванне пра набліжэнне да парога адключэння можна заказаць у Праграме «Мой Белтэлекам» на адрас электроннай пошты бясплатна або SMS-паведамленне за 10 капеек у месяц.
 
39. Як пры карыстанні паслугай расходуецца інтэрнэт-трафік?
Для абанентаў byfly прадугледжаны нетарыфікаваны інтэрнэт-трафік пры праглядзе паслугі SMART ZALA (за выключэннем тарыфных планаў «Камфорт-міні» і групы «Мабіл», а таксама па тарыфных планах на базе тэхналогіі Wi-Fi з улікам перадаплачанага трафіка. З разліку мінімальнай хуткасці 800 Кбіт / с, SD-фармат, расход трафіка за 1 гадзіну саставіць 360 Мбайт / гадзіну.
 
40. Чаму не даступныя сэрвісы адкладзенага прагляду на тэлеканале ТНТ?
Сэрвісы адкладзенага прагляду не даступныя пры праглядзе тэлеканала ТНТ у сувязі з тым, што гэта не дазволена праваўладальнікамі, што пацвярджаюць умовы заключанага дагавора на правы паміж аператарам і праваўладальнікамі.
 
КАБІНЕТ КАРЫСТАЛЬНІКА
 
41. Пры заказе паслугі ў Кабінеце карыстальніка, ці магчыма пазначыць пашпартныя даныя не ўладальніка кабінета, такім чынам аформіўшы паслугу на іншую асобу (ці дзейнічае праверка карэктнасці ўвядзення і адпаведнасці пашпартных даных)?
Адказ: Паслугу можа заказаць толькі ўладальнік Кабінета карыстальніка, на якога заключаны дагавор. Правяраецца адпаведнасць пашпартных даных, прадастаўленых раней. Рэквізіты ад Кабінета карыстальніка не павінны распаўсюджвацца вамі іншым карыстальнікам.
 
42. Калі з'явіцца магчымасць падключаць паслугу ў «Кабінеце карыстальніка» абанентам з нумарацыяй дагавораў **** - ****** - 08?
Для карыстальнікаў, у якіх няма адзінага дагавора, заказ паслугі праз «Кабінет карыстальніка» не даступны. Ім неабходна звярнуцца ў сэрвісны цэнтр або скарыстацца формай адпраўкі заяўкі на сайце zala.by. Калі ў абанента ёсць дагавор аб аказанні паслуг электрасувязі і ёсць старыя дагаворы з падобнай нумарацыяй, то можна заключыць дагавор праз Кабінет карыстальніка. На дадзены момант такая функцыя ўжо работае.
 
43. Як дабавіць паслугу праз «Кабінет карыстальніка»?
Каб дабавіць паслугу праз «Кабінет карыстальніка», неабходна зрабіць наступнае:
1. На старонцы аўтарызацыі Кабінета карыстальніка лагін і пароль ад любой паслугі Аператара, прызначаны для ўваходу ў «Кабінет карыстальніка»;
2. У меню «Паслугі, даступныя для заказу» выберыце паслугу «SMART ZALA» і згодна з пакрокавай інструкцыяй падключыце паслугу.

 

 
44. Што рабіць, калі пры рэгістрацыі быў пазначаны няправільны адрас электроннай пошты?
Карыстальніцкія рэквізіты накіроўваюцца кліенту па e-mail, а таксама захоўваюцца ў «Кабінеце карыстальніка» 72 гадзіны з моманту рэгістрацыі. Калі паслуга была падключана праз форму на сайце zala.by, такі абанент лічыцца ананімным і ён павінен паўтарыць рэгістрацыю. Рэгістрацыя на сайце магчыма з 1-й паштовай скрыні 1 раз на працягу сутак, а пазначана была іншая скрыня.
 
45. Што рабіць, калі падчас рэгістрацыі паслугі ў «Кабінеце карыстальніка» адбываецца збой і выдае памылку?
Паспрабуйце паўтарыць рэгістрацыю крыху пазней або скарыстайцеся іншым устройствам або браўзерам.
 
46. Чаму нельга скасаваць дагавор без звароту ў сэрвісны цэнтр, у «Кабінеце карыстальніка», калі праз яго падключалі паслугу?
У сувязі з тым што паміж аператарам і абанентам існуюць грашовыя абавязацельствы (або аператар павінен абаненту за нявыкарыстаную паслугу, або абанент быў заблакіраваны за неаплату і мае адмоўны баланс), для скасавання дагавора абаненту неабходна наведаць сэрвісны цэнтр
 
47. Ці можна зарэгістравацца паўторна ў «Кабінеце карыстальніка», калі стары дагавор ануляваны?
Пры ануляванні старога дагавора ў Кабінеце карыстальніка магчымая паўторная рэгістрацыя.
 
ДАДАТКОВЫЯ ПАСЛУГІ І СЭРВІСЫ
 
48. Чаму нельга скарыстацца добраахвотнай блакіроўкай?
Для паслугі SMART ZALA не прадугледжаны паслугі блакіроўкі, бо пры дасягненні паслугай адмоўнага балансу кошт блакіруецца і налічэнні не праводзяцца.
 
49. Ці можна падключаць дадатковыя пакеты, як у IPTV ZALA?
Так, дадаткова да базавага пакета можна падключаць дадатковыя. На сённяшні дзень гэта пакеты «Прэміум» и «Больш ТБ».
 
50. Як з дапамогай функцыі «Бацькоўскі пароль» заблакіраваць пэўны канал?
Блакіроўка тэлеканалаў ажыццяўляецца праз пункт у меню «Профіль». Больш падрабязна гл. «Кіраўніцтва карыстальніка» для канкрэтнага віду праграмнага забеспячэння.
 
51. Што такое функцыя мульцірум? Што значыць глядзець на двух устройствах адначасова? Ці будуць пры гэтым сінхронна трансліравацца тэлеканалы? У тым ліку, калі змяняецца месца пражывання (сезонны ад'езд у вёску)?
Функцыя мульцірум азначае, што, выкарыстоўваючы адны рэквізіты (лагін і пароль), можна адначасова глядзець на двух абаненцкіх устройствах розныя тэлеканалы. Паслугай SMART ZALA можна карыстацца ў любым пункце рэспублікі.
 
52. Калі з'явіцца каталог з фільмамі (аналаг «Відэа па запыце IPTV ZALA»)?
Укараненне сэрвісу знаходзіцца ў распрацоўцы.